8 Φεβρουαρίου 2012

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΑΛΟΥ, ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΡΥΜΙΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ

Ο απερχόμενος Πρόεδρος Παναγώτης Καλός, του συλλόγου Δρυμιωτών Αθήνας, που άφησε ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στην ανοδική πορεία του συλλόγου, μετά από οκτώ χρόνια προσφοράς στα τοπικά και Ξηρομερίτικα δρώμενα, σε δηλώσεις του στο BLOG DRYMOS, είπε: 

«Θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω όλους αυτούς που στάθηκαν δίπλα μου και με βοήθησαν όλα αυτά τα χρόνια να κρατηθεί ο Σύλλογος Δρυμιωτών στη θέση που είναι σήμερα ! Εύχομαι στο νέο Δ Σ να έχει πάντα επιτυχίες και να πάει ακόμα πιο ψηλά τον Σύλλογο μας . Εγώ θα είμαι παρών , κι όπου χρειαστεί θα τρέξω για το καλό του Συλλόγου για το καλό του χωριού μας». 

Ευχαριστήριο Μύνημα του Άγγελου Μηλιώνη, προς τον Πάνο Καλό, για τη προσφορά του για την προκοπή του Δρυμού: 

"Πάνο καλησπέρα, σίγουρα σε καταλαβαίνω πως νιώθεις, έτσι ένιωθα κι εγώ κάθε φορά που έφευγα από ένα πλοίο. Άφηνα ένα κομμάτι από τη ζωή μου εκεί μέσα!! Εσύ μετά από 8 χρόνια σαν πρόεδρος στον Σύλλογο μας, όλοι ξέρουμε τι πρόσφερες, κι αν μερικοί δεν το ξέρουν, εσύ έδωσες τη ψυχή σου, έκανες τεράστια έξοδα χωρίς να βαρυγκωμάς , δούλεψες με μεράκι κι αγάπη για το χωριό μας, όλοι στην Ο.Π.ΣΥ.Ξ σε είχαν σαν πρότυπο. Να ο Δρυμός έκανε αυτό, να ο Δρυμός έκανε το άλλο. Μόνο εγώ που ήμουν δίπλα σου ξέρω πως έφαγες λάσπη για το χωριό σου!!! Επίσης το ξέρω πως δεν θα φύγεις μακριά από τον Σύλλογο μας και θα είσαι πάντα κοντά στο νέο Δ Σ ... Ο Θεός να σε έχει πάντα καλά .." 
Αγγελος Μηλιώνης

Από http://cpt.pblogs.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου