29 Ιουλίου 2012

Επιστολή παραίτησης του Αντιδημάρχου Ξηρομέρου

Με επιστολή του προς τον Δήμαρχο Ξηρομέρου κ. Π. Σαμαρά, ο Σπύρος Λύτρας υπέβαλε την παραίτησή του από το αξίωμα του Αντιδημάρχου Ξηρομέρου, ενώ παραμένει κανονικά ως δημοτικός σύμβουλος στις επιτροπές του Δήμου. 

Η επιστολή παραίτησης αναφέρει τα εξής: 
«Κύριε Δήμαρχε  
Όπως σας έχω ενημερώσει πρόσφατα, αλλά και στο παρελθόν, σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις μας και ενώπιον άλλων συναδέλφων της παράταξης μας, η υποτυπώδης έως ανύπαρκτη λειτουργία της Εκτελεστικής Επιτροπής, έχει οδηγήσει σε έλλειψη συντονισμού και σε δυσλειτουργίες άλλων θεσμοθετημένων οργάνων του Δήμου μας.  
Κυρίως όμως έχει προκαλέσει ασάφεια και σύγχυση αρμοδιοτήτων με αποτέλεσμα να δίνεται η εντύπωση και πολλές φορές δικαιολογημένα, ότι γίνονται εξωθεσμικές παρεμβάσεις και να παρεμποδίζεται η εκτέλεση των καθηκόντων μου.  
Το γεγονός αυτό δεν μου επιτρέπει να συνεχίσω να υπηρετώ στην τιμητική για μένα θέση του Αντιδημάρχου. 
Κατόπιν αυτού βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να υποβάλω σήμερα την παραίτηση μου από τη θέση αυτή και να σας δηλώσω ότι θα συνεχίσω να εκπροσωπώ, στο δημοτικό συμβούλιο και στα άλλα όργανα που έχω εκλεγεί, τους συνδημότες μας και τους συναδέλφους που με τίμησαν με την ψήφο τους, εκφράζοντας ελεύθερα τις απόψεις μου για το καλό του τόπου μας, όπως μέχρι σήμερα.» 

ΛΥΤΡΑΣ Θ. ΣΠΥΡΙΔΩΝ 

ΑΠΟ ΑΣΤΑΚΟΣ NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου